Saturday, March 19, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa Berbaloi Tonton!


Akhirnya, dapat jugak aku tengok Hikayat Merong Mahawangsa hari ni, baru ada kesempatan. Bagi aku berbaloi sangat tengok filem ni, memang best seperti mana yang di gembar-gemburkan sebelum ni. Sesuai dengan jiwa aku yang sukakan filem epik. Hari ini hari ke-10 tayangannya di pawagam, dah pun mencapai carta box office. Harap-harap makin bertambah jumlah penonton filem ni. Kepada sesiapa yang belum tengok tu, pergilah tengok yer, tak rugi pun...Berbaloi-berbaloi....Ni kali kedua dah aku update pasal filem ni kat blog aku. Hehehe...:)



Semasa menonton filem ni, berulang kali sebuah pantun kat bawah ni tuturkan sampai terngiang-ngiang di telinga ku...


Sampai masa tibanya waktu
 Redup hati kaum berdua
 Bila dua jasad bersatu
Hidup mati jadi bersama

No comments: